Laatste reacties

Zoals u zult begrijpen hebben wij ook geld nodig om te dieren te kunnen voeren, onderkomens te bouwen en ziektekosten te betalen. Daarom vragen wij hierbij uw medewerking om donateur te worden van onze stichting. U kunt maandelijks of eenmalig een vrijwillige donatie overmaken op rekening nummer 107392186 t.a.v Stichting Josuas Animal Shelter te Ossendrecht.

Namens de dieren bedankt voor uw gift.

Reacties

Onze stichting is in het bezit van ANBI. Dit houdt in dat giften aftrekbaar zijn bij de belastingdienst.

Reacties

Langs deze weg willen wij alle donateurs bedanken voor hun giften aan onze stichting.

Fam. van Broekhoven
    Dhr. C. El Bou Messaoudi