stichting-joshuas-animal-shelter.nl
Laatste reacties

Wij bieden ook de mogelijkheid om stage te lopen bij onze stichting. Leerlingen die MBO niveau 1 of niveau 2 volgen kunnen bij ons terecht voor een erkende stageplaats. Wij zijn aangesloten bij AEQUOR.

Tijdens een stage zul je in alle facetten meelopen.
    Wij geven de mogelijkheid om voor langere tijd stage te lopen bij ons. Dagen en tijden zijn in overleg.

Wil je bij ons stage lopen neem dan contact met ons op over de mogelijkheden.

Heeft u als school interesse om stagiaires bij ons te plaatsen dan kunt u contact met ons opnemen om tot een overeenkomst te komen.

Reacties

Vanaf 2010 zijn wij gestart met het begeleiden van mensen met een pgb indicatie bij onze stichting.
    Hierbij wordt gestreefd naar een diervriendelijke omgang en verzorging van allerlei dieren.

Op onze boerderij zijn wij heel gastvrij: alles kan, maar niets moet en er is geen tijdsdruk.

Uitgangspunt is dat de individuele inbreng van elke werknemer belangrijk is. Het gaat niet om de hoeveelheid werk, maar om de inzet waarmee een bijdrage wordt geleverd.

Er is een grote variatie aan werkzaamheden, zoals het verzorgen van de dieren. Het naar de wei brengen van de pony’s en paarden, stallen mesten en schoonmaken. De overige dieren voeren en verzorgen, hun verblijven schoonmaken en aanhalen van de dieren.

Ook wordt er geholpen met het onderhouden van het terrein en de boerderij.
    Hier onder verstaan wij, schoffelen, onkruid verwijderen, grasmaaien, snoeien van planten, het gereedschap schoonhouden, verfklusjes, beplanten van de grote tuin.

Bij deze activiteiten houden wij natuurlijk rekening met wat iemand kan en wat iemand niet kan. Het moet een plezierige ervaring zijn en blijven.  Het werk wordt duidelijk uitlegt en is op een schema terug te vinden. Men kan ook helpen met lichte huishoudelijke taken zoals de lunch verzorgen, opruimen, koffie en of thee zetten.

Bij ons zijn zowel jongeren als oudere mensen welkom voor een leuke dagbesteding. Aantal uren, tijden en dagen zijn in overleg.

Voor meer informatie of aanmelding kunt u met ons contact opnemen. Zie Contact voor onze contactgegevens.

Reacties

Wij zijn altijd opzoek naar vrijwilligers die de handen echt uit de mouwen willen steken.

Wij zoeken dan ook mensen die handig zijn en wat klus ervaring hebben. Ook moeten de vrijwilligers goed met dieren om kunnen gaan. Dagen en tijden zijn in overleg.

Spreekt u dit aan neem dan contact met ons op voor verdere informatie en kennismaking.