Laatste reacties

Op deze sectie komen de dieren te staan die in aanmerking komen voor adoptie.

Bij de adoptie van een dier, blijft het dier in bezit van de stichting en mag niet worden door verkocht of weg gegeven worden aan een andere partij. Dan komen de dieren terug naar de stichting.

Bij een adoptie vragen wij een tegemoetkoming in de kosten, per diersoort is dit verschillend. Voor meer informatie kunt u ons bellen of mailen.

Op het moment zijn er mooie pauwstaart duifjes te adopteren.

Door dat de eigenaar is overleden bleef de familie met heel veel duiven zitten en hun oplossing was om ze de nek af te draaien.

Gelukkig zijn wij door op lettende buren geinformeerd en zijn we direct al de overgebleven duiven opgaan halen.

Mocht u intresse hebben in mooie witte pauwstaart duifjes kunt u contact met ons opnemen.